İLETİŞİM

+90-312-418-5295

Ankara

Düğümler Ankara'da çözülüyor

Yasaların çok sık değiştiği ve yerel mahkemelerin de sıklıkla aynı konularda farklı kararlar verdiği bir ortamda yasal değişiklikleri yakından takip etmek ve  Danıştay , Yargıtay Anyasaya Mahkemesi, Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi  Uluslararası Ceza Mahkemesi gibi yüksek yargı organlarının karar vermedeki yaklaşımlarını kavrayabilmek büyük önem kazanmaktadır.

Tamamen haklı olunan çok değişik davalarda bile yerel mahkemelerin vermiş olduğu bazı kararlar adil olmayan sonuçlar doğurabilmekte ve hem adalet duygusunu hem de yasal süreci düğümleyebilmektedir.

Düğümleri çözebilmenin ön koşulu tecrübe, yasal mevzuatın yakından takibi, iyi muhakeme ve iyi savunmadır.

Gerek yerek mahkemeler ve gerekse yüksek yargı organlarında görünen davalar bakımından düğümleri çözebilecek tecrübeli , seçkin bir kadroya sahibiz.

Üniversiteler ve ilgili kuruluşlarda görevli uzman bilirkişilere danışmanlık ve görev alabilmek yönünden Ankara’da bulunmak büyük avantajlar sağlamaktadır. Yüksek yargı mercilerine kalbinin attığı Başkentte bulunmamız aynı zamanda içinde bulunduğumuz sürat çağında zaman kazanma açısından büyük öneme haizdir.

En kısa süre içeresinde elden yaptığımız başvurularla vakit kaybetmeksizin sonuca ulaşabiliyoruz ve Hukuki süreçleri yakından takip edebiliyoruz. Kararlara hızlı erişerek anında müdahalede bulunabiliyoruz.

Ayrıca bürokratik işlemlerinizde danışmanlık hizmeti sunarak , karmaşık devlet sistemi ve kanun yapısı içerisinden oluşmuş veya oluşabilecek problemlerinize çözümler sunuyoruz.

ÜSTTE DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ